luni, 13 octombrie 2014

Pe submuntele Valcei.Pe bicicleta, ziua 3.



Traseul din ziua a treia a inceput mai tarziu, fiind mai scurt si pentru ca am dorit sa avem un ritm mai lejer. 


Pana la manastirea Bistrita am mers destul de bine , drumul fiind asfaltat iar traficul auto aproape inexistent. La manastirea Bistrita nu am stat prea mult, fiind foarte mare zgomot din cauza unor lucrari de constructii la unele laturi ale manastirii.

Ne-am continuat drumul spre cheile Bistritei, chei aflate chiar in spatele manastirii, pe care din pacate nu le-am putut  vizita in totalitate deoarece  podul de acces in ele a fost daramat de viiturile care s-au format in zona.

Din chei ne-am intors inapoi si am trecut podul peste raul Bistrita de unde am inceput urcarea spre manastirea Arnota. Drumul este neasfaltat si trece pentru o portiune scurta prin cariera de calcar  care este vis a vis de manastire, pe celalalt versant. Drumul masoara cinci kilometri de la manastirea Bistrita pana la manastirea Arnota, iar ultimii doi sunt asfaltati.

Dupa ce am coborat  de la manastire, inainte sa intram in satul Bistrita am facut stanga pe o poteca care cobora in curbe pana in satul Pietreni printre livezi si pasuni. Ajunsi in Pietreni, pe drum asfaltat, am mers in sus spre Barbatesti, la schitul 44 de Izvoare.

La intoarcere ne-am oprit , tot in Pietreni, la doua biserici. Biserica Ciorobesti si biserica Gramesti.

Desi traseul a fost cel mai scurt din toata tura a fost unul solicitant, urcarile spre manastirea  Arnota si schitul 44 de Izvoare fiind pe alocuri foarte greu de abordat, insa locurile si peisajele au meritat din plin.


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu