vineri, 10 mai 2013

La zimbraria Neagra, din nou.

Pentru ziua e sambata am ales un traseu relativ cunoscut,parcurs pe jumatate acum un an, Targoviste- zimbraria Neagra din Bucsani.Pana la Targoviste am mers cu trenul iar de la Targoviste am mers la Ploiesti via zimbrarie.Traseul a fost urmatorul: Targoviste-Lazuri-Comisani-Bucsani-Ratoaia-zimbrarie-Bucsani-I.L.Caragiale-Darmanesti-Ploiesti.
Fata de tura precedenta,cand am mers direct la zimbrarie si apoi m-am intors in Targoviste,acum ne-am oprit in Bucsani pentru a vedea conacul familiei Dalles,familie boiereasca foarte iubita de localnici.Actualul conac serveste acum ca sediu pentru primaria Bucsani.Deasemeni in comuna I.L.Caragiale am oprit la casa memoriala I.L.Caragiale,casa memoriala care face parte din Complexul Muzeal Targoviste.
La zimbrarie am gasit in sfarsit pe cineva care ne-a indrumat catre foisorul de observare de unde am putut vedea majoritatea exemplarelor de zimbri din rezervatie,am aflat ca momentan sunt 47 de zimbri iar exemplarul care se afla la intrarea in zimbrarie,cel impaiat,a fost mutat la Muzeul Cinegetic de la Posada.
De la zimbrarie ne propusesem sa mergem spre Caragiale  pe drumul forestier din padure insa am aflat ca acesta ne scoate chiar intr-un cartier de tigani si nu ne-a fost recomandat de administratorul zimbrariei.
Un traseu cu dificultate medie,100 kilometri,asfalt in marea majoritate.
Multumesc Andrei .






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu