joi, 5 mai 2011

Canalul Dunare-Bucuresti-01-05-2011


Desi de 1 mai,aveam in gand o tura pe langa Ploiesti,am hotarat sa particip la tura organizata pe facebook,de Alexandru Boia.Traseul propus de Alexandru este foarte interesant,el reusind sa treaca pe langa cele mai importante puncte ale canalului,sau ce a mai ramas din ele si anume nodurile hidrotehnice ce contin si ecluzele si porturile 1 Decembrie si Glina.
Traseul a fost predominant off road,portiunea dintre Darasti-Ilfov si Valea Dragului,s-a mers numai pe drum de tara,de-a lungul raului Arges.
Din pacate,datorita conditiilor meteo care amenintau sa dezlantuie asupra noastra o ploaie torentiala,s-a hotarat scurtarea traseului,si anume de la Herasti(unde ne-am oprit la ansablul arhitectural Udriste Nasturel) sa o luam pe soseaua ce ajunge in Bucuresti trecand prin Frumusani si Popesti Leordeni.
De-a lungul drumului am admirat padurile aflate de-a lungul Argesului,ne-am umplut de praf multumita soferilor de pe basculantele de la balastiere,ne-am oprit la o baie in Arges,la o bere in Colibasi,ne-am urcat si am facut o gramada de poze podului de la Gradistea,am avut un mic accident pe drumul de intoarcere,am facut prima pana pe anul asta,ne-am amuzat teribil cand am trecut raul Sabar printr-un vad,unii pe bicle altii cu ele in spate,am depasit(personal) 1000 km anul acesta cu noua bicla....si am avut o durere de spate crunta,a doua zi :))
Am fost in jur de 20-25 oameni,unii au renuntat,unii au mers mai incet,altii mai repede....ce mai,ne-am distrat de minune.
Mai jos cateva poze de pe traseu


balta,langa raul sabar

in apropierea portului 1 decembrie

podul de la gradistea

ecluza de la copaceni

drumul spre portul 1 decembrie

ecluza de la copaceni

trecerea raului sabar

pauza de hidratare in colibasi

ecluza de la copaceni

podul de la gradistea

ecluza de la copaceni

ecluza de la copaceni

ecluza de la copaceni

padure de salcami,langa raul arges

podul de la gradistea

ecluza de la gostinari

ecluza de la gostinari

pe malul argesului

drumul spre valea dragulu,pe malul argesului

pe malul stang al argesului
 multumesc alexandru  pentru poze


Traseul initial:


Bike route 931433 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu